Κρυφές στοές

… υπόγειες διαδρομές

Φόβος

Μέρες τώρα περνάω το βλέμα μου στα ράφια της βιβλιοθήκης μου, προσπαθώντας να θυμηθώ και  να εντοπίσω  κάποιο απόσπασμα που να αναφέρεται στο φόβο (είπαμε, την καθημερινότητά μου σχολιάζω, έτσι «αυθαίρετα» και συγκεκριμένα διαλέγω τα θέματα). Ακόμα δεν μπόρεσα να βρω κάτι, και επ’ αυτού επιφυλάσσομαι. Μέσω ενός λινκ που πόσταρε ο Ηλίας Κυριαζής  όμως, βρήκα αυτά τα υπέροχα σχέδια.  Κάτι τόσο αθώο όπως μια παιδική ζωγραφιά μετατρέπεται από έναν επαγγελματία σε μια εικόνα τρομακτική. Κάντε τις αναγωγές που θέλετε, όπως έκανα κι εγώ τις δικές μου. Στην ανάγκη αφαιρέστε την λέξη «επαγγελματίας».

Το συγκεκριμένο πρότζεκτ που ονομάζεται «Monster Engine» (και δυστυχώς το λινκ του μου απαγορεύει για κάποιο λόγο την πρόσβαση), ξεκίνησε όταν ο καλλιτέχνης – κομίστας Dave DeVries  αναρωτήθηκε κοιτώντας τις ζωγραφιές της μικρής του ανηψιάς πως θα ήταν αυτές αν πρόσθετε χρώμα, υφή και σκίαση για να δημιουργήσει ένα τρισδιάστατο αποτέλεσμα.

 

Short link  http://wp.me/pTiK1-6xL

One response to “Φόβος

πες κάτι επιτέλους!

