Κρυφές στοές

… υπόγειες διαδρομές

#blogoscars 2012 – οι δικοί μου κανόνες

Επίσημη πρεμιέρα μεθαύριο, γι’ αυτό ας εξηγηθούμε για να μην παρεξηγηθούμε. Λίγο αργά είναι αλήθεια,  συνειδητοποίησα ότι έχω μείνει πίσω και δεν έχω δει ταινίες που κανονικά θα έπρεπε για να αποφασίσω τα δικά μου «καλύτερα». Θα προσπαθήσω να αναπληρώσω μέσα στο ΣΚ, αλλά δεν θα σκάσω κιόλας. Θα ψηφίσω με βάση αυτά τα λίγα που είδα και σε όποιον αρέσει 😛

Για καμιά βδομάδα σκεφτόμουνα τρόλλικες λίστες με κριτήρια άλλα και όχι κινηματογραφικά, αλλά η σοβαρότης επικράτησε.

Δεν έχω δει high profile ταινίες όπως το «The Iron Lady», το «My Week With Marilyn» και το «The Help». Επίσης δεν έχω δει το «Bridesmaids». Αρνούμαι να δω άλλη ταινία του Δανού ψυχάκια. Μποϋκοτάρω τη Marvel.

Γονυπετής ζητώ χίλια συγγνώμη από τον Leo, δεν προλάβαινα καρδιά μου, είχα να πάω και σε κάτι διαδηλώσεις. Το «Hugo» θα το δω την Παρασκευή, ελπίζω να μην έχει β’ ρόλους αποκάλυψη.

Αντιμετωπίζω πρόβλημα με τους γυναικείους ρόλους και μπορεί να κάνω κλήρωση στο τέλος. Δέχομαι δωροδοκίες και gift baskets για να προωθήσω τη δική σας αγαπημένη σε ψηλή θέση.

Επειδή πάνω από όλα μετράει η διάθεση της στιγμής όταν βλέπεις μια ταινία, ψηφίζω τα αγαπημένα μου και όχι απαραίτητα τα «καλύτερα». Αν όταν έπεσαν οι τίτλοι τέλους χαμογέλαγα σαν βλαμμένη, η ταινία έχει θέση στη λίστα μου κι ας μην είναι καλύτερη από το – ποιό άραγε; {insert ότι θες εδώ}

shortlink http://wp.me/pTiK1-6DL

2 responses to “#blogoscars 2012 – οι δικοί μου κανόνες

  1. Jaquou Utopie Φεβρουαρίου 15, 2012 στο 21:35

    Ξεκίνα εσύ και θα κάνω εγώ όλον τον Παραλληλογράφο σινεφίλ 😛

πες κάτι επιτέλους!

