Κρυφές στοές

… υπόγειες διαδρομές

#blogoscars 2012: 20 Καλύτερες Ταινίες

20. The Adjustment Bureau
19. Rango
18. Take Shelter
17. Carnage
16. The Artist
15. The Guard
14. The Ides Of March
13. A Separation
12. Tinker Tailor Soldier Spy
11. Submarine
10. Shame
9. Warrior
8. The Skin I Live In
7. The Girl With The Dragon Tattoo
6. Tyrannosaur
5. Midnight In Paris
4. Hugo
3. The Descendants
2. Beginners
1. Drive

THE END

shortlink http://wp.me/pTiK1-6Gs

3 responses to “#blogoscars 2012: 20 Καλύτερες Ταινίες

  1. giorgalis Φεβρουαρίου 27, 2012 στο 19:20

    Δεν τις έχω δει όλες αλλά θα σου πω τη γνώμη μου γι αυτές που έχω δει καλή μου σινεφρίκ
    The Adjustment Bureau – αδιάφορο
    Tinker Tailor Soldier Spy – δεν άντεξα πάνω από 30′
    The Skin I Live In – κραμπί (μάπα)
    Drive – μετριότητα
    Midnight In Paris – πολύ καλό

  2. Narrator Φεβρουαρίου 27, 2012 στο 19:24

    Είναι αλήθεια, το Adjustment Bureau είναι η τρολιά της λίστας. Αν και χωρίς να είναι κάτι ιδιαίτερο το διασκέδασα όταν το είδα όμως. Για το Skin I Live In θεωρώ ότι ο Πέντρο είχε χρόοονια να κάνει ΤΟΣΟ καλή ταινία. Είμαι φαν του.

    • giorgalis Φεβρουαρίου 27, 2012 στο 19:54

      το πιστεύω πως είναι καλό για αλμοντοβαρ το skin i live, 1-2 έχω δει από δαύτον και δεν μου πάνε…
      πολύ ευχάριστο εργάκι του 2011 βρήκα το blackthorn με τον σαμ σέπαρντ ενώ από την λίστα σου έχω δει και το Tyrannosaur και μου άρεσε! 😉

πες κάτι επιτέλους!

