Κρυφές στοές

… υπόγειες διαδρομές

Ανόητο μάρκετινγκ ή αμνησία;

 Δεν έχω καμία ιδιαίτερη εκτίμηση στον Tony Kaye (εντάξει για μεροληπτικούς και εντελώς υποκειμενικούς λόγους, το παραδέχομαι). Δεν ασχολούμαι καν μαζί του δηλαδή, σχεδόν δεν θυμόμουν  ότι υπάρχει. Πέρσυ τον Απρίλιο πρωτοδιάβασα για την νέα του ταινία -έτοιμη από τότε προβάλονταν στο Tribeca Film Festival.  O Andrien Brody χαρισματικός καθηγητής ανίκανος να συνδεθεί συναισθηματικά με το οτιδήποτε, εργάζεται ως αναπληρωτής. Μια μέρα φτάνει στο νέο του σχολείο και ένας κόσμος συναισθημάτων ξυπνά μέσα του εξαιτίας τριών γυναικών: μιας μαθήτριας, μιας καθηγήτριας και μιας πόρνης στην οποία προσφέρει στέγη.  Tim Blake Nelson, William Petersen, James Caan, Christina Hendricks. Μετά την πρώτη αντίδραση «Tony Kaye; χαχαχα»  συνειδητοποίησα ότι ακούγεται πολύ ενδιαφέρον.

Και μετά το ξέχασα.

Εχθές έπεσα πάνω σε μια διαφήμιση και το ξαναθυμήθηκα. Μέχρι που είδα το τέλος της και απόρησα.  Ποιανού ιδέα ήταν αυτή η φράση;  Υποθέτω της Tribeca Films που κάνει την διανομή. O Humpty Dumpty  τι έχει να πει γι’ αυτό; Έπαθε αμνησία, ανακάλεσε ή βρίσκεται σε τόσο δεινή θέση που ακόμα κι ένα εισιτήριο παραπάνω θα κάνει τη διαφορά;

υγ:  Για όσους δεν γνωρίζουν, το «acclaimed» προκύπτει από μια ταινία που αποκηρύσσεις και μια που δεν παίρνει ποτέ διανομή.

short memory http://wp.me/pTiK1-6GU


Advertisements

πες κάτι επιτέλους!

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: