Κρυφές στοές

… υπόγειες διαδρομές

Η Τέχνη της Ταξινόμησης vol.2

Το σωστό ή έστω το σύνηθες είναι μια ορθολογική ταξινόμηση. Εγώ παραδείγματος χάρη, τοποθετώ τα βιβλιά στα ράφια μου γεωγραφικά, ανά συγγραφεά και φυσικά με χρονολογική σειρά.  Τους είχα γκουγκλάρει όλους και είχα τοποθοτήσει τα βιβλία των Άγγλων με σειρά γέννησης και με τη σειρά που γράφτηκαν, μετά των Ρώσων, μετά των Γάλλων, όλων των Ισπανόφωνων και τέλος των Αμερικάνων. Στο ενδιάμεσο κάποιο Γερμανοί, Καναδοί και λοιποί ορφανοί. Αυτός ο τρόπος παρουσιάζει αρκετά προβλήματα, ομοιομορφίας κατ’ αρχάς (άλλα βιβλία μικρά στο σχήμα, άλλα μεγάλα), το ράφι κάποια στιγμή μπουκώνει -ειδικά αν είσαι σαν κι εμένα και όταν σ’ αρέσει ένας συγγραφέας αγοράζεις σιγά σιγά τα άπαντα- και πρέπει να κάνεις αναδιανομή για να μη χαλάσει η σειρά. Και το μεγάλο πρόβλημα: ένα και μόνο βιβλίο του Κόου είναι μεγάλο και δεν χωράει στο ύψος του ραφιού που είναι ΟΛΑ τα υπόλοιπα. Άσε μας, δηλαδή!! Με τον καιρό χαλάρωσα λίγο, δεν γινόταν κι αλλιώς βέβαια. Κρατάω πάνω κάτω τον τρόπο ταξινόμησης που περιέγραψα με μικρές παρασπονδίες. Έχω και μια στοίβα με τα «αδιάβαστα» και άλλη μια με τα «διαβασμένα» της χρονιάς (πάντως κατηγορηματικά ΟΧΙ, δεν είμαι υποχόνδρια).

Κατά διαστήματα βλέπω φωτογραφίες βιβλιοθηκών όπου τα βιβλία είναι τοποθετημένα με ένα εντελώς διαφορετικό τρόπο: ανά χρώμα.  Να, δες εδώ, εδώ κι εδώ τι ωραίο που είναι το αποτέλεσμα. Η ιδέα άρχισε να μου αρέσει πολύ και σκεφτόμουν εδώ και καιρό να κάνω κάτι παρόμοιο. Σήμερα βαριόμουνα πολύ, δεν είχα τι να κάνω και είπα ότι θα το προσπαθήσω. Διάλεξα τη βιβλιοθήκη της μαμάς μου (αν και όπως είδα μισοάδεια τα δικά μου ράφια τελικά ίσως ήταν καλύτερα), κατέβασα όλα της τα βιβλία, πήρα κάποια από τα δικά μου, έκανα ΟΛΟ το σπίτι άνω κάτω και ιδού το αποτέλεσμα!

Νομίζω ότι είναι πάρα πολύ ωραίο και διαφορετικό. Αν μπορεί κάποιος ας μου εξηγήσει γιατί όταν ξαναέφτιαξα τη δική μου μετά τη φωτογράφιση, τα ξανατοποθέτησα όπως πριν.

σελιδοδείκτης: http://wp.me/pTiK1-6Kv

2 responses to “Η Τέχνη της Ταξινόμησης vol.2

  1. Maria Ιουνίου 2, 2012 στο 21:56

    Γιατί » ΌΧΙ δεν είμαι υποχόνδρια»!!

πες κάτι επιτέλους!

