Κρυφές στοές

… υπόγειες διαδρομές

Πόλη γατομάνα

Ήταν παντού, όπου κι αν γύριζες το βλέμα σου. Δεσποζόμενες, αδέσποτες, καλοθρεμμένες και αδύνατες. Νωχελικές, σε απίστευτα άβολες στάσεις, χαλαρές ή σε εγρήγορση. Στα τζαμιά, στα παλαιοπωλεία, σε γκαλερί και σε δρόμους, σε νεκροταφεία και εκκλησίες, όλες φιλικές σε κερνάγανε ένα τρίψιμο στη γάμπα για το «καλώς όρισες».

κοντή ουρά http://wp.me/pTiK1-6Ma

8 responses to “Πόλη γατομάνα

  1. μανικακος Ιουλίου 7, 2012 στο 16:57

    χουτ!!! 😀

  2. Jaquou Utopie Ιουλίου 7, 2012 στο 19:10

    Θέλω μια μαλιάρη γάτα σαν την πρώτη ή την τέταρτη ή την δέκατη φωτογραφία, να κοιμάται όλη μέρα και να την λέμε Ασλάν.

  3. Anakata-dyomenh Ιουλίου 8, 2012 στο 18:57

    εγώ θελω το νο10 αν ειναι αρσενικο να κανει παρέα με το τερατάκι μου…

  4. monaxiki atenistria Ιουλίου 9, 2012 στο 02:50

    εγω ενα σκυλο 😛

  5. messed up Ιουλίου 9, 2012 στο 11:42

    κιουτ ατάκ, πρωί πρωί! 🙂

  6. solidaritybill Ιουλίου 9, 2012 στο 12:00

    Φως…Φανάρι η τέταρτη φώτο και με διαφορά, Ⓐναρχοάπλυτος είναι ο γλυκούλης 😀

  7. μανικακος Ιουλίου 11, 2012 στο 06:33

    εγω θελω μια μοναχη ατενιστρια να μου γκρινιαζει ολη μερα 😀 😀 😀

    κι εγω σκυλο εχω…..

πες κάτι επιτέλους!

