Κρυφές στοές

… υπόγειες διαδρομές

FILMography

Μια στο τόσο κάποιος έχει μια φανταστική ιδέα και την πραγματοποιεί με εκπληκτικά αποτελέσματα. Κάποια στιγμή ένας φίλος ή γνωστός το ανακαλύπτει και το διαδίδει. Μέσα σε λίγες ώρες παίρνει τη μορφή χιονοστιβάδας. Έτσι και πριν λίγες μέρες με το tumblr FILMography του Christopher Moloney.  Ο Christopher βρίσκει τοποθεσίες που έχουν γυριστεί γνωστές ταινίες – στη Νέα Υόρκη και αλλού-  κρατάει ένα ασπρόμαυρο στιγμιότυπο και μπερδεύει πραγματικότητα και φιξιόν με υπέροχα αποτελέσματα.

Ήμουν κι εγώ έτοιμη να κάνω ένα ποστ, διαλέγοντας τις αγαπημένες μου φωτογραφίες. Πρώτα όμως του έστειλα ένα μήνυμα ζητώντας, με το θράσος που με χαρακτηρίζει, να φωτογραφήσει και τις δικές μου αγαπημένες γωνίες (ταινίες) στο Μανχάταν. Μου απάντησε μέσα σε πέντε λεπτά με ένα πολύ χαριτωμένο και γλυκό μήνυμα. Κι έτσι αποφάσισα να περιμένω. Σήμερα βρήκα στο inbox μου ένα ακόμα: «posted» κι ένα κλείσιμο του ματιού.

Εσάς μπορεί να μη σας ενδιαφέρει το Αγόρι, αλλά πρέπει οπωσδήποτε να θαυμάσετε το blog του Christopher. Εδώ (ξανά) το LINK

shortlink http://wp.me/pTiK1-6Qd

One response to “FILMography

πες κάτι επιτέλους!

