Κρυφές στοές

… υπόγειες διαδρομές

Ο Μπαμπάς μου που το έγραψε, έχει διαφορετική γνώμη Κύριε…

Εντάξει, ομολογουμένως δεν έχω καμία συναρπαστική ζωή αλλά ζω για κάτι τέτοια ανέκδοτα. Κυρίως όταν τα αφηγείται ένας από τους αγαπημένους μου ανθρώπους στον κόσμο όλο.

mcewan

Γράφεις Α-levels, η εργασία σου είναι για το «Enduring Love» και ζητάς τη συμβουλή του πατέρα σου. Η ανάλυσή σου δεν αρέσει στον καθηγητή,  διαφωνεί με την άποψή σου για τον χαρακτήρα του stalker και σου βάζει C. Προφανώς ο καθηγητής σου δεν γνωρίζει πως ο πατέρας σου είναι ο συγγραφέας του μυθιστορήματος.

Απλά, υπέροχο!

Το βίντεο, από τον Guardian

http://wp.me/pTiK1-70q

One response to “Ο Μπαμπάς μου που το έγραψε, έχει διαφορετική γνώμη Κύριε…

  1. Back Door Man Μαΐου 21, 2013 στο 12:15

    Ένας φίλος όταν πήγαινε σχολείο, στα νεοελληνικά διδάσκονταν το «ο τόπος μας», ένα ποίημα του Ρίτσου που μιλάει για αγελάδες στο κίτρινο και αγάλματα στα δεντρά. Και τους έκανε ανάλυση η καθηγήτρια, η οποία δεν τον ικανοποίησε. Πιάνει λοιπόν και μέσω της Ελλήνων Συγγραφέων βρίσκει το τηλ. του Ρίτσου και τον παίρνει τηλέφωνο. Και του λέει «γεια σας, ονομάζομαι τάδε, είμαι μαθητής και διδασκόμαστε το τάδε ποίημα σας. Θέλω να μου πείτε τι θέλει να πει ο ποιητής.» Και όντως, ο Ρίτσος του είπε. Και πάει την άλλη μέρα στο σχολείο και της λέει «κυρία το ποίημα δεν ήθελε να πει αυτό, αλλά αυτό και αυτό.» «Και συ που το ξέρεις;» του λέει. «Μου το είπε ο Ρίτσος» 🙂

πες κάτι επιτέλους!

