Κρυφές στοές

… υπόγειες διαδρομές

«Να αφήνεις τις φωτογραφίες να μιλάνε»

tumblr_mnkc7cyqii1rh7p7co1_1280

«Ε φίλε, βγάλε με μια φωτογραφία»

«Δεν μπορώ, είναι πολύ σκοτεινά εδώ»

«Ναι, χρειαζόμαστε φως. Ας πάμε εκεί»

«Είσαι άστεγος;»

«Ναι»

«Πόσο καιρό;»

«15 χρόνια. Είμαι στην Βοστόνη 8 μήνες. Πριν ήμουν στην Ουόσινγκτον, στη Βιρτζίνια, στη Νέα Υόρκη, στη Φιλαδέλφεια, στη Λουιζιάνα, στη Φλόριντα…»

«Γιατί δεν έμεινες στην Φλόριντα; Είναι πολύ πιο ζεστό το κλίμα εκεί»

«Ήθελα να δω την οικογένειά μου. Αλλά αυτοί δεν θέλουν να με δουν. Δεν καταλαβαίνουν την κατάθλιψη. Μου φέρονται σαν να είμαι σκουπίδι. Οι άστεγοι μου φαίρονται καλύτερα από ότι η οικογένειά μου»

«Και τι συνέβει πριν 15 χρόνια; Πως κατέληξες στο δρόμο;»

«Προσπάθησα να αυτοπυρποληθώ 2 φορές. Έκανα 30 εγχειρήσεις. Πέθανα 2 φορές αλλά ο θεός μ’ έφερε πίσω. Δεν ξέρω γιατί»

«Και γιατί το έκανες;»

«Είχα κατάθλιψη. Γιατί κλαίς;»

«Γιατί είσαι πολύ όμορφος άνθρωπος, και η οικογένειά μου έχει προβλήματα και είμαι πολύ στεναχωρημένος. Νομίζω σε καταλαβαίνω»

«Ναι είμαι καλός άνθρωπος. Και όταν βγάζεις φωτογραφίες τους ανθρώπους να τους σέβεσαι»

«Ναι, τους σέβομαι. Μου αρέσουν οι άνθρωποι. Γι’ αυτό τους βγάζω φωτογραφίες»

«Και όταν φτιάξεις το portfolio σου να μην διασύρεις τους ανθρώπους. Να αφήνεις τις φωτογραφίες να μιλάνε»

«Θα το κάνω. Είσαι ασφαλής στο δρόμο;»

«Ναι… και τώρα έχω 8 δολάρια να πάρω φαγητό»

«Δεν έχω άλλα. Την επόμενη φορά που θα σε δω, θα σου δώσω περισσότερα»

«Όχι φίλε, δεν είναι το παν τα χρήματα. Κάνε με μια αγκαλιά. Και την επόμενη φορά που θα με δεις πάρε με πάλι αγκαλιά. Και σ’ ευχαριστώ που έβγαλες τη φωτογραφία μου»

Portraits Of Boston

http://wp.me/pTiK1-71d

πες κάτι επιτέλους!

