Κρυφές στοές

… υπόγειες διαδρομές

Ο Μήτσος

IMG_7479

Αυτή είναι μια από τις πρώτες (αν όχι Η πρώτη) φωτογραφίες που τράβηξα στην ζωή μου, με μια kodak αρχαία που έπαιρνε ξεχωριστά το φλας, αυτά τα τετράγωνα κυβάκια με 4 λάμπες. Στη φωτογραφία είναι ο Μήτσος. Το πρώτο αδέσποτο γατί του οποίου τη φροντίδα ανέλαβα.  Είναι κάπου στα μέσα της δεκαετίας του ’80 και τότε βλέπαμε φανατικά «Το Μινόρε της Αυγής». Ο Μήτσος ήταν ένας κούκλος με φουντωτή ουρά, ήταν αλάνι άγριο και είχε μακριά μουστάκια. Καταλαβαίνετε τον συνειρμό.

Την πρώτη φορά που τον τάισα ήταν τόσο πεινασμένος που έφαγε τις βραστές πατάτες με μαγιονέζα που είχαν περισέψει από το τραπέζι που είχαμε κάνει το προηγούμενο βράδυ. Στην αρχή δεν καθόταν να τον πιάσω. Απέναντι από το σπίτι μας ήταν μια εγκατελελειμμένη μονοκατοικία με κήπο κι εκεί πέρναγε τις ώρες του. Έχω περάσει κι εγώ σχεδόν μια ολόκληρη ώρα σκαρφαλωμένη στη μάντρα, με το χέρι απλωμένο και το Μήτσο να κάθεται λίγα χιλιοστά από τις άκρες των δαχτύλων μου. Τελικά με εμπιστεύτηκε και ήρθε προς το μέρος μου και από τότε γίναμε φιλαράκια.

Περάσαμε πολλά χρόνια μαζί. Δεν μπήκε ποτέ στο σπίτι, εκτός από μια φορά που γυρνώντας από το σχολείο τον βρήκα στην είσοδο και τον ανέβασα, νόμιζα ότι στην καρέκλα καθόταν η αδερφή μου και τον έβαλα πάνω της,  αλλά ήταν η θεία μου που δεν συμπαθεί καθόλου τις γάτες και να μην σας τα πολυλογώ κατεβήκαμε πάλι κάτω άρον άρον.  Εξαφανιζόταν για μεγάλα χρονικά διαστήματα, αλλά πάντα γυρνούσε. Μια φορά μάλιστα εμφανίστηκε από το πουθενά στη μπαλκονόπορτα του δωματίου μου στον 3ο όροφο κι ακόμα θυμάμαι την χαρά μου που τον είδα.

Ο Μήτσος λοιπόν μου έμαθε ένα σωρό πράγματα και τον θυμάμαι πάντα με αγάπη, κι αυτόν και τις γκομενίτσες του (με το Κατινάκι ήταν αχώριστοι), ιδιαίτερα κάθε 26 Οκτώβρη.

DSC_1740

κοντή ουρά: http://wp.me/pTiK1-74a

2 responses to “Ο Μήτσος

  1. nefosis Οκτώβριος 26, 2013 στο 15:24

    Χρόνια πολλά στους ωραίους Μήτσους! 🙂

πες κάτι επιτέλους!

